دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

تشکر از همکاران استانها

بسیار خوشحالیم که در هفته معلم همکاران بودجه استانها لطف می کنند و مطالب ارزنده در سایت قرار می دهند. به دو استان کرمان و قم خوش آمد می گویم. نکته ظریف در اینجاست که به شکلی کاملا زیبا همکاران بودجه در این دو استان مطالبی کاملا متناسب با مناسبتهای این ایام قرار دادند.

بنده یک معذرت خواهی هم به گروه بودجه بیرجند بدهکارم ، گویا من تشکر خود را آنچنان در لابلای طنز مغلقی پیچانیده بودم که دوستان بیرجندی تصور کردند که خدای ناکرده من قصد تمسخر ایشان را داشتم ( زیرا دیگر مطلبی نمی نویسند ) به هر حال منتظر مطالب ایشان هستیم.

نکته جالب دیگر اینکه هر استانی که تا بحال مطلب نوشتند در سه گوشه کویر مرکزی قرار دارند .

استانهای خطه سرسبز شمال / آذریها و کردهای غرب و شمالغرب / حاشیه نشینان خلیج همیشه فارس / دوستان مجاور آقا امام رضا (ع)/  پایتخت نشینان و استانهای مرکز کشور ؛ بسم اله .

نظرات 1 + ارسال نظر
خ جنوبی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

نه خواهش می کنم
کمی درگیر بودیم.
حتما آپ می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد