دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

بابد افتخار کرد به اینچنین همکارانی

دیروز به سبب فوت یکی از اقوام در ساعت ۱۰ صبح عازم شهرستان شدم

کمی بعد آقای دروگری تماس داشتند که فرم ارسال شده اشکالاتی دارد و چون عزیز شمسایی هم بیمار بود . خود آقای دروگری آستین بالا زده فرم را تصحیح و به دفتر ایمیل کردند.

منهم به یکی از دوستان ( مهدی مرتضوی ) گفتم که آمد و فایل درست را درسایت قرار داد و از چند استان هم صحت آن را تائید گرفت . و تمام اینها در حالی بود که من در اتوبوس به سمت شهرستان می رفتم . در این لحظات بود که خدا را هزاران بار شکر کردم که من افتخار خدمتگذاری به همکارانی اینقدر هوشیار - دلسوز و پی گیری در سراسر کشور را دارم . جا دارد که از این همکاران به سبب پی گیری هایشان تشکر کنم :

آقای دروگری تبریز - آقای گلستانی ارومیه - آقای آقامحمدیان اردبیل - آقای آهنی قزوین - آقای کامیاب فر اهواز - آقای جعفری بوشهر - سید موسوی خرم آباد - آقای نصیری مشهد - آقای رضایی بجنورد - آقای آقامیری قم و جناب زمانی اصفهان که صمیمانه پی گیر بودند.

یک خیر مهم دیگر : دوست خوبمان آقای داریوش نصیری از استان خراسان رضوی از جمع بودجه ها جدا شده و معاون امورمالی استان خراسان رضوی شدند انشاء اله در پست جدید موفق باشند و صدالبته که با ما در ارتباط خواهند بود چون یکی از نویسندگان این وبلاگ هستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد