دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

سفر به فراسو

۱- شبه هفته قبل دچار اتفاق عجیبی شدم

دوست بسیار عزیزی پس از مدتها برایش فرصت ایجاد شده بود که نائل به دیدارش شوم

سر به پا عازم قرار شدیم و چون شوق بسیار بود با ماشین شخصی عازم شدم.

و غافل از این گرفت و گیرهای مختلف طرح ترافیک...

ماشین را در نزدیک دفتر آشنایی قرار داده و چون خیال رفت داشتیم آن دوست گفت دیگر دیر شده و من در حال رفتنم و من...

سرخورده از این بازی تقدیر سر برگشت داشتم که خویشتن را اسیر صیادان طرح ترافیک دیدم .

بعد التماسی دو ساعته به هر حال رها شدم و اما چون نیک در همراه خود نگریستم آن پیامهای أن دوست را یافتم که منتظر بوده و من........

۲


- ... عادت چند شبه

دیشب نیز غالب گشت..

نخوابیدن تا سحر .. پی کتابی که نتوانستم

لاجرم دیدن دو فیلم :

نخست فیلم  -زد -بدون سانسور که در محفلی خالی از اغیاردر موردش خواهم گفت

و آن دومی دیدن مجدد فیلم ماجرای عجیب بنجامین باتن اثر دیوید فینیچر ( نسخه کامل - با زیرنویس قوی فارسی) که هر سکانسش تامل برانگیز و مسحور کننده است و به خصوص در انتهای فیلم حسی که به بیننده دست می دهد با هیچ حس دیگری قابل قیاس نیست . اندیشه ای ژرف در باب دوران زندگی - در باب چگونه زندگی کردن - درباره مفهوم زمان و ....

ابته لازم به توضیح نیست که اگر نسخه دوبله شده فیلم دیده شود همان بهتر که دیده نشود .

۳ - نتیجه گیری :

کاش آن دوستی که شنبه ۶ شهریور فکر کنم دیدارمان ماند به قیامت

می توانست فیلم بنجامین باتن را ببیند و آن وقت به او می گفتم که اتفاق من در آن روز شنبه مثل روایت بنجامین بود از شکسته شدن پای دیزی ....

این سکانس از بی نظیر ترین روایات هنری است ( موجز و متقن ) در باب قضا و قدر و قسمت

و السلام

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیر سایت مرکز تحقیقات رایانه ای بل یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ http://belagh.ir

با سلام خدمت شما.
مطالب وبلاگ شما بسیار عالی بود.اما اگر دنبال جدید ترین مقالات فرهنگی سیاسی هستید ویا اگر می خواهید نرم افزار خواصی برای موبایل یا کامپیوتر شما به صورت رایگان ساخته شود ویا اگر مطلب خواصی دارید که فکر می کنید برای دیگران مفیده به ما مراجعه کنید.
آدرس ما:http://belagh.ir
info@belagh.ir
مدیر سایت مرکز تحقیقات رایانه ای بلاغ خراسان

قادر چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام : علی جان نمیدانم چه مدتی است که به دوستان سر نمیزنم . طوری که امروز یک ساعت فقط دنبال رمز و رموز وبلاک خودم گشتم و بالاخره خدا را شکر پیدا شد.
از دوستی گفتی یاد جمله ای افتادم که " ممکن است انسان عمری کسی را ببیند و لحظه ای با او زندگی نکند و ممکن است تنها لحظه ای یکی را ببیند و عمری با او زندگی کند "
و حالا که نتونستی دوستی را ببینی و براش مطلبی می نویسی پس عمری با هجر او زندگی کن .
موفق باشی آسمانت پربار زنده باد

ممنون از لطف همیشگی ات

سعید سقایی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

خوشحالم میبینم یه نفر هم از اهالی بودجه اهل فیلم دیدنه
پیشنهاد میکنم حارج از فیلم های انقلابی(z) و درام در مورد فردی که زندگی رو از انتها شروع کرده
فیلم Clash-Of-Titans محصول 2010 رو هم ببینی
من از فیلم Avatar هم خیلی خوشم اومد

ممنونم
اولی را ندیدم اما در مورد دومی
فیلمی است دموکرات ساز ( ساخته دموکراتها ) در باب جنگهای ایالت متحده با جهان سوم ( عراق و افغانستان ) و یه جورایی دنباله ای برای نظریه برخورد تمدنهای هانتینگتون و به هر حال سه بعدی هم تهیه شده و میزانسنهای طلایی هم داره ( البته ایده فرد در دوقالب را از ماتریکس گرفته) اولی رو هم سعی می کنم ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد