دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

عیــــــــــــــــــــــــــــــــــد سعیـد فطر مبارک

ماه رمضان ،ماه خوبی ها ،ماه سفیدی ها ،ماه میهمانی حق ،ماه قضاوقدر ،ماه زیبایی شب قدر ،ماه آزادی و آزادگی خداحافظ .
الان که این متن را می نویسم اشک در چشمانم حلقه زده نمی خواهم تمام شوی ،می خواهم بمانی تا من هم بمانم . میخواهم بمانی تا من هم همچون سحرو شب قدرت احیا دارم و بیدار باشم .می خواهم بمانی تا من هم سبز بمانم اما میدانم باید بروی .ای رمضان ماه رحمت برو به سلامت.تا عیدی زیبا جانشینت گردد.
ای خدای رحمت ای خدای رمضان از تو می خواهم مرا ببخشی و کاری کن که 11 ماه دیگر را هم چنان رمضان با خلوص نیت بزیم. ای خدا ,رحمتت را چون ماههای دیگر به من عنایت کن و آتش جهنم را بر ما حرام کن و ورود به بهشت را حلال کن. (انشااله) 

عیــــــــــــــــــــــــــــــــــد سعیـد فطر  برهمگان مبارک باد.
نظرات 1 + ارسال نظر
taksetare carpet چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://taksetarecarpet.com

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد