دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

برای قادر .......

قادر نظری داده برایم که منقلبم کرد

از او سپاسگزارم سخت

من ( من نوعی ) چون در عالم واقعیت دنیای مطلوبم را نمی یابم

پناه می برم به به دنیای مجازی که عالم سینما در قرن بیست و بیست و یک اینگونه است ..

مگر نه اینکه ششصد سال پیش حافظ غزل را به اوج تغزل رسانید ...

و یا هزار سال پیش فردوسی شاهنامه اش قیامت کرد ....

پس این فیلمخانه ها ( نوشته هایش ) دنیای شخصی من است که دریچه ای را به رویم باز می کند برای فرافکنی ....... .

باز توصیه می کنم این Inception عجب حکایتی است و دیدنش ( با زیرنویس مطلوب البته ) مطلوبتر

منتظر نظران قادرگونه اتان هستم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ق.ظ

باهاتون موافقم هرچه را که گم کردیم یا نمی تونیم داشته باشیم با رویای داشتن آن دلخوشیم . inception من را نیز منقلب کرد با اینکه سه دفعه آن را دیدم ولی اگر بازهم ببینم لذت می برم.
فیلم equilibrium با بازی cheristian bale هم قشنگه البته به نظر من

خ جنوبی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

من این قالب رو پیشنهاد می کنم البته موقتا چون سایتهای قالب ساز امروز باز نمی شه همین رو فقط پیدا کردم:
http://themestudio.blogsky.com/1387/06/25/post-22/

از لطفتان ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد