دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

تغییر و تحولات اخیر بودجه استانی

۱) اولا مدتی است که کسی به اینجا سر نمی زنه - چرا؟- چراش رو از خودم پرسیدم - خداکنه تکلیف دفتر ( و انشاله مدیرکل آن ) روشن بشه ( آنطوری که آرزوی ما و شماست ) تا دل و دماغ برای همه بماند . 

۲ ) قادر عزیز هفته پیش اینجا بود ( یعنی دقیقا همینجایی که من نشستم ) و بهش گفتم : قادر جان شمابنویس ولی دوست داشتی رمز دارش کن ( رمزش رو هم برای خودمونی ها پیامک کن ) 

3 ) حاج رسول حیدری ( دوست - رفیق و همکار) بسیار با معرفت ؛اداره بودجه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان را به مقصد سازمان فنی حرفه ای استان ترک گفتند . منتها این بار در کسوت معاون پشتیانی . دفتر بودجه برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و کسب درجات بالای اداری و علمی را دارد . 

4 ) جناب  محمدرضا موسوی ( یار - همراه ) با صفا و رئیس  بودجه استان لرستان ، خرم آباد را به مقصد اهواز ترک گفتند - شنیده ها حاکی است که خلق و خوی با محبت و روی گشاده و خوش اخلاقی آقای آروین و همکاران ارجمندشان در این امر بی تأثیر نبوده است . انشاء اله ایشان و متعلقینشان هم قرین سلامت و موفقیت بوده و با هم در تماس باشند . 

5 ) از همه همکاران استانی می خواهم با توجه به قدمت زیاد آقای موسوی و سابقه نسبتا قابل ملاحظه حاج آقا حیدری در بودجه از ذکر خاطره و یادداشت برای این دو بزرگوار به صورت کامنت یا پست در این وبلاگ دریغ نکنند . 

6 ) ولسلام ( بعد از یه مدت طولانی نباید زیاد پر نویسی کنم )    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد