دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

یاد باد آن روزگاران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد. 

علی جان خود می دانی چقدر علاقه دارم در این صفحه ی خاموش ، فریاد درونیم را به تصویر بکشم و با برادران بودجه ایم سخن بگویم .  

و هرازگاهی می بینم دوستی از جمع مان کوچ کرده و این برای حقیر خیلی سخت است . 

نمی دانم این کلبه ی حقیرانه بودجه را چه کسی بنا کرد که اینچنین عندلیبان 

در رفتنشان ،دل دوستان را می لرزانند. 

همه ی رنج فراق به یک طرف ، اما گاهگاهی طوفان بی مروتی در این کلبه را تخته می کند آن دوسال سخت، بی حرمتی را به جان خریدیم ، چرا که نغمه های پرستوهای مانده در قفس دل آشنایان را نوازش می داد و ما هم دل خوش داشتیم که روزی این بند بکسلد. واین چنین هم شد و گلستان به سرو چمن خندید.  

واین شادی صباحی طول نکشید و پس از حضور پرستوها در حرم آقا امام رضا "ع" دوباره به کلبه ی احزان برگشتیم. 

دل را ز رضا بگیرم چه کنم؟  

بی یاد رضا اگر بمیرم چه کنم ؟  

فردا که کسی را به کسی کاری نیست 

دامان رضا اگر نگیرم چه کنم؟ 

(این یاد بادی است از برادر رفیعی ) 

خلاصه آشنایی آمدو این فاصله را بدتر از آن دوسال سخت کرد . چرا که تعامل کاری در سنوات گذشته و آشنایی اش با نزاکت یاران بودجه ، با ما چنین کرد. 

یاد دارم در زمان گذر از مرحله اول همه در کنار برادر نجیب مان "سیامک" ایستادیم. و با عزت و افتخار از مسیر سخت عبور کردیم .  

و حالا در این مرحله نیز همه غریبانه دور این عزیز و آن عزیز حلقه زدیم . 

تا بگذرد.... 

یاران یکی پس از دیگری از جمع ما جدا می شوند سید بزرگ و حیدری شاداب چه دیر آمدند و چه زود رفتند صدای حزین قرآن خواندن سید هنوز در کوش جانم یاد یاران را زنده می کند . آرزوی تندرستی و موفقیت را برای هردو دارم.

مگر می شود بزرگانی همچون حسین زاده ، شیرخانی، جهان سپاس ، قلی پور،حیدری،بختیاری، سعادتی، شفیعی،امانی و... را فراموش کرد؟ 

یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد 

دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد 

علی جان : می بینی که چرا نمی خواهم بنویسم. واقعا" خیلی سخت است که همه آنچه که می خواهم بنویسم باید mp3  ویا DVD کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد