دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

oovoo یک نرم افزار کارا

سلام بر دوستان  

oovoo یک نرم افزار برای چت نوشتاری,صوتی و تصویری هست که با اینکه بسیار کم حجم و حمع و جوره کارای زیادی میتونه انجام بده نیاز به سرعت بالا هم نداره 

پیشنهاد میکنم این نرم افزار رو از لینک پایین دریافت کنن  

http://www.filehippo.com/download_oovoo 

نصبش بیشتر از اونکه فکر کنین راحته فقط یه نام کاربری میخواد. 

نصبش کنید و به صورت رایگان و کاملا موثر با دوستان و از جمله بودجه های استانها ارتباط برقرار کنید.مثلا همین نام کاربری من رو تو قسمت  add friends وارد و جستجو کنید به راحتی من را پیدا میکنید .نام کاربری ام تو قسمت نظراته 

موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed saghaei شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

نام کاربری من در saeed3tim
و همکار گلستانی(گرگانی) شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد