دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

اداره بودجه مازندران

سخنی با شما همکاران عزیز و ارزشمند

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران عزیز و ارزشمند

سلام علیکم

خداوند عظیم و بلند مرتبه بیش از لیاقتم به این بنده نعمت عطا فرمود که قادر نبوده ونیستم تا پایان عمر که زمان زیادی هم باقی نمانده است شکرش را بجا آورم اگرچه به رحمتش بسیار امیدوارم.

و اما بعد

با تمام صداقتم از یکایک شما سروران اعم از دوستان وهمکاران وزارت متبوع در دفاتر مختلف به ویژه دفتر محترم برنامه و بودجه ، همکاران عزیز وبزرگوار استانهای کشور ، همکاران عزیز وبزرگوار در شهرستانها ومناطق تابعه بخصوص همکاران عزیز و دوست داشتنی در اداره کل آموزش وپرورش مازندران که بر من سمت استادی و سروری داشته ودارند ، حلالیت می طلبم.

اعتراف می کنم به همه شما عزیزان بدلیل محبت مستمر بدهکارم و امیدوارم بدیهای طول خدمتم را که به یقین به برخی از همکاران روا داشته ام به بزرگی خود برمن ببخشند و زمینه بخشایش خالق هستی را برایم فراهم آورند.

در پایان بخشی از اشعار پیر طریقت مرحوم شهریار همیشه زنده را که اینک در دل و زبان زمزمه می کنم ، تقدیم میدارم و جز این دیگر هیچ.                    بدرود        -     شعبانعلی یونسی

قیمت   هر   کس   به    هنگام    وداع    دوستان                                   بر   جبینها   نقش    بینی    در    دهانها      داستان

امتحان   خود    چو  دادی    نمره   رد   و  قبول               

                    خود   ندانی   دفتر   دل های   مردم    را   بخوان

قدر  خود    در  کفه   چشم  و  دل  مردم   بسنج                                                                    بین که کاه هستی سبک یا آنکه کوه هستی گران

مرد  چون  غایب  شود  معلوم  می گردد  که او                                     سنگ   بود   و   رایگان   یا   گنج   بود   و   شایگان

جاودان   از   ما   در   این   عالم نمی ماند کسی                                    پس   چه   بهتر   نام   نیک   از   ما  بماند  جاودان

نظرات 2 + ارسال نظر
قادر شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام داداش من
امروز برای با تو بودن ُ نمی دانم چه کنم ُ خیلی پریشان حال شدم و توان زنگ زدن و صحبت با عزیز دلم رو ندارم .
آنچه از درون فریاد میکشم بر همگان خواهم گفت.

رضایی خراسان شمالی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ

به نام خالق زیبائیها
جناب یونسی عزیز دوست داشتنی
برای جنابعالی آرزوی توفیق دارم امیدوارم سالیان سال زنده باشی و در خدمتگزاری کما کان بلند همت - هرگز فراموشتان نمی کنیم برادر بزرگوار
پیروز باشی و سربلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد