دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

تسلیت برای عصر شنبه آذربایجان....

عصر شنبه تو اداره بودم دور و بر ساعت شش ...

تقریبا کارم تموم شده بود که مهر و فارس رو خواستم چک کنم ...

خبر عجیبی بود . خبر لرزیدن و لرزش زمین قبل ترش هم در مورد آذربایجانغربی نوشته بود و میاندوآب اما این یکی انگار فرق می کرد.

دقایقی بعد اخبار تکمیلی " 6.3 " ریشتر . ایندفعه باز هم لرزید اما دلم : قادر خوبه ؟ خانواده اش چطورن؟ آخه داره می گه (نوشته ):ورزقان و هریس و اهر ( موطن) قادر.

می گیرم: 0914...

اصلا انگار نه انگار یه جورایی خط موبایلش قطعه 

دوباره می گیرم : فراقی رو باز هم . گوشی او نهاهم مثل قادر و نوذری انگار وصل به جایی نیست.

دلشوره می گیرتم ، تلویزیون هم که چیزی نمی گه اما مهر و فارس داره خبرهاشون شلوغ تر می شه از داخل اونها می شه صدای ضجه فرزندان بی مادر و شیون مادر بر فراز تل خاک به جا مانده از آنچه کاشانه اش بوده و بغض فرو خورده پدر را می شد حس کرد .

ساعت نزدیک هفت بود که بالاخره خط قادر راه داد : الو سلام کجایی ؟

. تو فضای باز ؟

. چی شده اونجا ، تبریز چطوره ؟

. همه بیرونن علی ، نمی دونه چه خبره

. یعنی تبریز هم لرزیده ؟

. آره حسابی ، من که تبریز رو اینجوری ندیدم.

( یه لحظه با خودم کلنجار می رم ، گفتم شاید نمی دونه مرکز زلزله اهر بوده اما دل به دریا زدم )

. راستی از اهر چه خبر ؟ خانواده ات خوبن ؟

. آره اونها هم خوبن ؟

دیگه مابقی تعارفات معمول بود و تماس رو قطع کردم .

اومدم خونه

به هر ترتیبی بود : شبکه سهند رو گرفتم و از اون شب تا به حال تلویزیون رو سهند قفل شده

انگار نه انگار که گوینده و گزارشگر و مصیبت زدگان آذری صحبت می کردند .

همه را متوجه می شدم .

فرزند زیر آوار مانده که دیگر زبان نمی خواهد .

یا آن زن و شوهر که در بزنگاه نهایی همه دیگر را برای ابد نگاه داشته اند .

.

.

.

دیشب اما گزارشگر سهند قیامت کرد . به روستاهایی هیق و ... از توابع هریس و غیره می رفت و اما همان گزارشگر به مناسبت نوروز به آن روستاها رفته بود و از بچه ها و ازدواج آنها گزارش گرفته بود و اکنون از کومه های خاک و مزار آنان ...

دفتر برنامه و بودجه این مصیبت را به همو طنان عزیزمان تسلیت گفته و به خصوص با همکاران بودجه آذربایجانشرقی ( قادر - فراقی - نوذری و جعفری) و همکارانشان در ورزقان و هریس و اهر اعلان همدردی می نماید .

نظرات 2 + ارسال نظر
بنده خدا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

علی جان قربان صفایت : فقط توبیداری و اسمان خدا ... در انتظار باران رحمت الهی هستیم

یکی دیگر از بندگان خدا یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

اگر کسی هیچی نمی گه دلیل بر این نیست که خوابه
نه برادر من خیلی ها بیدارن ولی قلم نوشتن ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد