دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

وقایع اتفاقیه - سال 1390

دو ماه بیشتر بود که ننوشته بودم - هر از چندی دچار این قبضها می شود - نمونه اش را می توانید در وبلاگ شخصی ام ببینید که به مدت سه سال بی نوشتاری رهایش کردم- علت ؟ خودم هم نمی دانم شاید لزوم قبض به دلیل پر شدن جهت بسط و نشر مطالب بوده باشد . علی ایحال الزام آور است که بنگارم .....


در  این دو ماهه چه گذشته :

از دفتر که کماکان بدون مدیرکل امور در جریان است و خدا انشاءاله به روح و جسم آقای ابولقاسمی سلامتی عنایت کند که خستگی ناپذیر به فرایندها رسیدگی می کنند .

اما وقایع دفتر :

آقای رجایی - خانم حیدری - آقای کاشی و آقای رضاخانی به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند و آقای حجتی هم به مرکز سنجش تشریف بردند .

آذربایجانشرقی : در این استان آقای جعفری امسال به افتخار بازنشستگی نائل می شوند و آقای نوذری هم در کنار ایشان و آقای دروگری به امورات می پردازند .

آذربایجانغربی : دفتر بودجه به آقای گلستانی به جهت فوت مادرشان تسلیت عرض می کند(  دو روز قبل مادرشان را از دست دادند ) - ایشان در حال حاضر عهده دار بودجه استان هستند و جناب آقای دیلمقانیان و مهندس قنبری به سلامتی به حوزه دیگری تشریف بردند که انشاء اله خدا حفظشان کند .

اردبیل : آقای جهان پناه به افتخار بازنشستگی نائل شدند و در حال حاضر آقای آقامحمدی عهده دار بودجه هستند .

اصفهان : الحمداله در این استان جناب زمانی و حق شناس در کمال صحت و سلامت به سر می برند .

البرز : دوستان البرز اداره کل را جابجا کردند و اداره جدیدشان در بهترین نقطه کرج است .

خسته نباشید آقای معدنی پور و ملکان و دهقان البرز .

ایلام : کماکان اوضاع و احوال امن و امان بوده و آقایان داودیان و عارفی و فیض الهی مشغول هستند .

بوشهر : آقایان رضایی و جعفری نیز در کمال آرامش هستند و

چهارمحال و بختیاری : حاج آقا اسکندری امسال در سال آخر خدمت خود به سر می برند و انشاء در سلامتی باشند .

خراسان جنوبی : بالاخره پس از سالها کارشناس مسئولی آقای انصاری رئیس بودجه شد و آقای بدیعی نیز به  بودجه استان اضافه شده اند  ( خانم ریحانی جهت امر خیر به مرخصی رفتند )

خراسان رضوی : حاج آقا رفیعی با مجموعه همکارانشان ( آقایان توکلی فرد و شریفی ) علاوه بر حوزه بودجه در زمینه فناوری و آمار آنقدر طرحهای ابتکاری داشتند که در این خلاصه نمی گنجد .

خراسان شمالی : آقای رضایی کماکان دست تنهاست .

خوزستان : در زمینه فناوری و سرعت ارسال اطلاعات به وزارتخانه کار آقایان آروین و کامیاب فر و  کیانی ستودنی است .

زنجان : فعلا ناصراحمدی دست تنهاست

سمنان : آقای خیرخواه و آقای کلاهدوزی نیز به امورات استان رسیدگی می کنند و انشاءاله که تغییرات مدیریتی استان موجب بهتر شدن اوضاع بودجه آنان شود .

سیستان و بلوچستان : بر حسب شنیده ها فعلادر خدمت  حاج آقا حیدری هستیم ( از آینده هم کسی خبر ندارد ) آقای افروزه و آقای ملاشاهی نیز کماکان مشغول هستند .

شهرتهران : خانم حسین نیا و خانم ابراهیمی در این استان علیرغم همه مشکلات به کار مشغول هستند انشاءاله که مشکلات این استان با حضور آقای یزدیخواه هرچه سریعتر برطرف شود .

شهرستانهای تهران : آقای غرقی و علایی در کنار خانم مختاری توانستند به سلامتی بودجه این اداره کل را پس از انفکاک البرز انجام دهند .

فارس : آقای امیری و حسینی و خانم عبدالهی با پر منطقه ترین استان کشور دست و پنجه نرم می کنند .

قزوین : آقای آهنی - افشار و خانم فلسفی نیز در استان مشغول هستند .

قم : به جمع آقای سالار رضایی و محسن آقامیری یک دوست قدیمی اضافه شده که نامش علی نیکپور است . اگر ملاقاتش کنید از محضرش خسته نمی شوید .

کردستان : آقای اخوان هم که معرف حضور همه دوستان هست و در این استان در کنار مسعود زارعی کماکان به نوآوری در زمینه پرداخت متمرکز و فناوری می پردازند .

کرمان : در این دو ماه موسی افضلی ( دوست خوبم ) بسیار دچار فراز و نشیب شد . در ایام عید زیارت مشرف گردید و در روز معلم به عنوان فرهنگی نمونه استان انتخاب شد .اما در روزی که عازم تهران بود بیماری کهنه گریبانگیرش شد و اجازه حرکت را از او سلب کرد . عارضه ای که کماکان او را رها نکرده است ( انشاء اله در این روز عزیز خداوند سلامتی به ایشان عطا کند ) .و خسته نباشید مضاعف هم به کارشناس مسئول بودجه خانم میروزیری که امورات استان را لنگ نگذاشتند .

کرمانشاه : آقای عسگری که از پیشکسوتان هستند ( من تصور کنم که امسال سال آخر خدمتشان باشد ) و در این راستا بیشتر آقای ثابتی را درگیر امورات می کنند .و پیمان موسوی هم که پی گیر فناوری بودجه است .

کهگیلویه و بویراحمد : تغییرات آقای جاویدی در استان ملموس است خسته نباشید به ایشان و آقای نیک پی -  اما از کارشناس مسئول محترم استان آقای دولتخواه بی خبرم اگر بازنشست شدند خدا به همراهشان .

گلستان : آقای مصطفی لو و آقای سقایی مشغول انجام امورات هستند و چندی است از منصورخان خانزاده خبری نداریم و

گیلان : به جمع آقایان محمدی و پسند دوست خوبی اضافه شده به نام آقای موحد که امورفناوری بودجه را انجام می دهد .

لرستان : این سید موسوی ( دوست خوبم ) اولا دست تنهاست . دوما سالی سه چهار بار نائب زیاره همه همکاران در عتبات و عمره هستند .

مازندران :حاج آقا یونسی ( که سنوات آخر خدمت را سپری می کنند ) به سلامتی پسرشان را رخت دامادی بر تن کردند ( و البته عذر تقصیر که علیرغم دعوت ما تقصیر خدمت داشتیم ) و همینطور بهنام کرمانی که در استان یک نفری می فناورد .

مرکزی : از این استان اگر بنویسم پارتی بازی می شود . فقط خسته نباشید به آقای گواری و قاری همشهریان اصالتم .

هرمزگان : عباس آقای کریمی ( که الحمداله امسال هم در خدمتشان هستیم ) به همراهی دوستم حسن جراره و خانم صابری کماکان پر تلاش هستند .

همدان : ما تو این سه - چهار ماهه هر چقدر منتظر بودیم آقای نوری نیامد ( علتش را خودش می داند و در جلسه استانها حضوری خواهم گفت ) خسته نباشید به ایشان و علی آقای حبیبی .

یزد : علی آقای دهقان به همراه حاج آقا خواجه سروی کماکان امورات موفق ترین استان در زمینه تحصیلی را می گردانند .

نظرات 2 + ارسال نظر
احمدتوکلی فر چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

باسلام وخسته نباشیدوباتشکرازاطلاع رسانی کشوری اداره بودجه

وروجک دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

...............
خواستم بگم
دیدم اینم گفته نشه بهتره
بی خیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد