دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

خداحافظی آقای رضایی ( رئیس بودجه بوشهر)

باسلام وعرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)
باکمال افتخارحدودسه سال ونیم بالحظات وخاطراتی شیرین درخدمت همکاران عزیزوارجمندبودجه ای بودم که برایم سرمایه ای بس گران است .ضمن آرزوی توفیق بهروزی صحت وسلامتی برای همه ی این  عزیزان اعم ازهمکاران ارجمنددفتربودجه وزارت وهمکاران گرانقدردر استانهابه علت شرایط زندگی  محل خدمت اینجانب به استان فارس منتقل شده ودرخدمت همه ی عزیزان هستم .باتقدیم  احترام خالصانه  -کریم رضایی

روز معلم، کار و کارگر ؟؟؟

این بنر (Banner) یکی از شرکتهای محترم در امر ارائه سرویس پر شرعت (؟) اینترنت به مناسبت روز معلم می‌باشد.

شما چی فکر می‌کنید؟

لطفاً نظراتتون را با درج یادداشت اعلام کنید.

تبریک روزمعلم

بزرگی درفروتنی وبی نیازی درقناعت است .امام سجاد(ع )

روزمعلم رابه تمامی معلمان دلسوزمیهن اسلامی بویژه شماهمکاران گرامی که پشتیبانی قوی وایثارگر برای معلمین عزیزهستیدتبریک وتهنیت عرض مینمائیم .

اداره بودجه خراسان رضوی

برادر عزیز و گرامی جناب آقای یونسی 

عمر عزیز و گرانمایه شما برادر عزیر در ایام جوانی و میانسالی چه با عزت سپری شد. چه آن روزهایی که در نبردی نابرابر شجاعانه از حریم کشور اسلامی و دین اسلام دفاع می نمودی و چه در ایام خدمت باعزتت در سنگر تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی و خطه سرسبز مازندران گامهای موثری برداشته و یادگارهای فراوان برجای نهادی.  

ای یاس سفید با کوله باری از تجربیات ایام عمر از همکارانت جدا گشته ای و روزگار بازنشستگی را پشت سر می گذاری که برایمان چه سخت است تحمل ندیدن چهره معصوم و پرصلابت و لیخند ملیحانه ات را ای استاد و ای بزرگوار. ولیکن خوشحالم که ما بی تجربگان می توانیم از کوله بار تجربه ات سود و بهره برگیریم و بر تجربیات خود بیافزائیم. همیشه بیادت هستیم. موفق و موید باشید.  

 

اداره بودجه استان قم