دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

رامبد جوان و طنازی با خندوانه اش

بی بی سی فارسی داره خندوانه را نقد می کنه چرا؟

تقبیحش می کنه چرا؟

چون دقیقا به هدف زده یعنی؟

خندوانه داره فرهنگسازی می کنه

خندوانه داره با فرمولهای حریف(BBC,MANOTO,GEMو...) داره فرهنگ ما ایرانی ها رو بازسازی می کنه و به اصلاح داره بهشون رودست می زنه:

1) جذب مخاطب از هر قشر و طبقه ای

2) ایجاد شور و نشاط

3) ایجاد همگرایی قومی،ملی و مذهبی .

و در دراز مدت بالا بردن سرمایه اجتماعی( اگر اجازه بدهند)

و این کاری است که رسانه هایی مثل بی بی سی یا من و تو دارن دقیقا با ابزار جذب حداکثری مخاطب اما در جهت معکوس انجام می دهند .

به عنوان مثال :

آوردن افغانیهای مقیم ایران در این برنامه= در مقابل پروژه چهارساله بی بی سی در سیاهنمایی افغانی کشی در جامعه ایران

کنترل فضای مجازی در تقابل ژوله و حیایی از یک فضای دوقطبی سیاسی به یک رقابت کاملا حرفه‌ای .

آوردن مهمانهای متنوع از هر قشر و طبقه و مهمتر از همه

باز تعریف و آشنایی یابی و صمیمیت با خانواده شهدا و جانبازان(با تعریف ارزشها) آنهم دقیقا درست در زمانی که به لحاظ وضعیت خاص منطقه و وقایع شهدای منی و تقابلهای بالقوه در منطقه بیش از هر زمان به اینها به درستی احتیاج داریم(یعنی همگرایی ملی و پای بندی به ارزشها). به اینها اضافه کنید شور و نشاطی که به جامعه منتقل می کند.

البته بدیهی است پاسخ خیلی ها این است که اینهمه دزدی و اختلاس و سوء مدیریت و .... علت اینها ست و تازه مگر چقدر ایرانی این برنامه را می بینند و.... .اما نکته در اینجاست که آنها فهمیده اند که رامبد پایلوت است ( لذا شروع به کوبیدن آن کرده‌اند)و اگر رسانه های ما همین فرمان را برانند به هدف زده اند اما خودمان باور نداریم.

مگر نه اینکه قریب پانصد حاجی مان را در منی مظلومانه به شهادت رسانده اند و تمامی طبقه بورژوای شهری (تهران،کرج،تبریز،اصفهان،مشهدو ...) به جد مشغول ساختن جوک و ری شیر کردن هجویات اعمال حج هستند که از تولیدات جنگاوران جنگ نرم مربع صهیونی - وهابی - عثمانی - صلیبی می باشند.

در خاتمه ضمن درود و رحمت بر شهدای منی ،عید سترگ و دشمن شکن غدیر را بر همه  هم وطنان عزیزم تبریک گفته و با دست مریزاد به رامبد جوان دو قسمت طلایی از برنامه دیشبش را می آورم(رامبد عزیز پرچمت همیشه در اهتزاز باد)


زائر غریب- هشتم مهر1394-16 ذی الحجه 1436 


 رامبد و مادر شهید

شهید زرتشی و شهید هادی