دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

یاد باد آن روزگاران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد. 

علی جان خود می دانی چقدر علاقه دارم در این صفحه ی خاموش ، فریاد درونیم را به تصویر بکشم و با برادران بودجه ایم سخن بگویم .  

و هرازگاهی می بینم دوستی از جمع مان کوچ کرده و این برای حقیر خیلی سخت است . 

نمی دانم این کلبه ی حقیرانه بودجه را چه کسی بنا کرد که اینچنین عندلیبان 

در رفتنشان ،دل دوستان را می لرزانند. 

همه ی رنج فراق به یک طرف ، اما گاهگاهی طوفان بی مروتی در این کلبه را تخته می کند آن دوسال سخت، بی حرمتی را به جان خریدیم ، چرا که نغمه های پرستوهای مانده در قفس دل آشنایان را نوازش می داد و ما هم دل خوش داشتیم که روزی این بند بکسلد. واین چنین هم شد و گلستان به سرو چمن خندید.  

واین شادی صباحی طول نکشید و پس از حضور پرستوها در حرم آقا امام رضا "ع" دوباره به کلبه ی احزان برگشتیم. 

دل را ز رضا بگیرم چه کنم؟  

بی یاد رضا اگر بمیرم چه کنم ؟  

فردا که کسی را به کسی کاری نیست 

دامان رضا اگر نگیرم چه کنم؟ 

(این یاد بادی است از برادر رفیعی ) 

خلاصه آشنایی آمدو این فاصله را بدتر از آن دوسال سخت کرد . چرا که تعامل کاری در سنوات گذشته و آشنایی اش با نزاکت یاران بودجه ، با ما چنین کرد. 

یاد دارم در زمان گذر از مرحله اول همه در کنار برادر نجیب مان "سیامک" ایستادیم. و با عزت و افتخار از مسیر سخت عبور کردیم .  

و حالا در این مرحله نیز همه غریبانه دور این عزیز و آن عزیز حلقه زدیم . 

تا بگذرد.... 

یاران یکی پس از دیگری از جمع ما جدا می شوند سید بزرگ و حیدری شاداب چه دیر آمدند و چه زود رفتند صدای حزین قرآن خواندن سید هنوز در کوش جانم یاد یاران را زنده می کند . آرزوی تندرستی و موفقیت را برای هردو دارم.

مگر می شود بزرگانی همچون حسین زاده ، شیرخانی، جهان سپاس ، قلی پور،حیدری،بختیاری، سعادتی، شفیعی،امانی و... را فراموش کرد؟ 

یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد 

دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد 

علی جان : می بینی که چرا نمی خواهم بنویسم. واقعا" خیلی سخت است که همه آنچه که می خواهم بنویسم باید mp3  ویا DVD کنم.

توصیه آیت الله شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی به امام خمینی (ره )

         در سفری که امام خمینی(ره برای زیارت به مشهد مقدس رفته بودند در صحن حرم امام رضا (ع) با سالک الی الله حاج حسنعلی نخودکی مواجه می‌شوند. امام امت (ره) که در آن زمان شاید در حدود سی الی چهل سال بیشتر نداشت وقت را غنیمت می شمارد و به ایشان می‌گوید با شما سخنی دارم.حاج حسنعلی نخودکی می‌گوید:

ادامه مطلب ...

تغییر و تحولات اخیر بودجه استانی

۱) اولا مدتی است که کسی به اینجا سر نمی زنه - چرا؟- چراش رو از خودم پرسیدم - خداکنه تکلیف دفتر ( و انشاله مدیرکل آن ) روشن بشه ( آنطوری که آرزوی ما و شماست ) تا دل و دماغ برای همه بماند . 

۲ ) قادر عزیز هفته پیش اینجا بود ( یعنی دقیقا همینجایی که من نشستم ) و بهش گفتم : قادر جان شمابنویس ولی دوست داشتی رمز دارش کن ( رمزش رو هم برای خودمونی ها پیامک کن ) 

3 ) حاج رسول حیدری ( دوست - رفیق و همکار) بسیار با معرفت ؛اداره بودجه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان را به مقصد سازمان فنی حرفه ای استان ترک گفتند . منتها این بار در کسوت معاون پشتیانی . دفتر بودجه برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و کسب درجات بالای اداری و علمی را دارد . 

4 ) جناب  محمدرضا موسوی ( یار - همراه ) با صفا و رئیس  بودجه استان لرستان ، خرم آباد را به مقصد اهواز ترک گفتند - شنیده ها حاکی است که خلق و خوی با محبت و روی گشاده و خوش اخلاقی آقای آروین و همکاران ارجمندشان در این امر بی تأثیر نبوده است . انشاء اله ایشان و متعلقینشان هم قرین سلامت و موفقیت بوده و با هم در تماس باشند . 

5 ) از همه همکاران استانی می خواهم با توجه به قدمت زیاد آقای موسوی و سابقه نسبتا قابل ملاحظه حاج آقا حیدری در بودجه از ذکر خاطره و یادداشت برای این دو بزرگوار به صورت کامنت یا پست در این وبلاگ دریغ نکنند . 

6 ) ولسلام ( بعد از یه مدت طولانی نباید زیاد پر نویسی کنم )    

تبریک و تهنیت

       اى شه توس که سرچشمه الطاف خدایى         جان ما باد فدایت که ولینعمت مایى

ولادت با سعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، هشتمین حجت سرمد، نگین درخشان وطن، السلطان اباالحسن، حضرت رضا (علیهالسلام) مبارک باد

تبریک تولد حضرت معصومه (س)

پیامبر اکرم (ص) 

از  خوش قدمی زن آن است که فرزند اولش دختر باشد. 

  

میلاد بانوی پاکی ونجابت حضرت معصومه (س) وروز زیبای دختر مبارک باد.

السلام علیک یافاطمه معصومه (س)

به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور

و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم . . .

مظهر فضایل

حضرت فاطمه معصومه (س) مظهر فضایل و مقامات است. روایات معصومان (ع) فضیلت ها و مقامات بلندی را به آن حضرت نسبت می دهد. امام صادق (ع) در این باره می فرمایند: «آگاه باشید که برای خدا حرمی است و آن مکه است؛ و برای پیامبر خدا حرمی است و آن مدینه است. و برای امیرمؤمنان حرمی است و آن کوفه است. بدانید که حرم من و فرزندانم بعد از من، قم است. آگاه باشید که قم، کوفه کوچک ماست، بدانید بهشت هشت دروازه دارد که سه تای آن ها به سوی قم است. بانویی از فرزندان من به نام فاطمه، دختر موسی، در آن جا رحلت می کند که با شفاعت او،  شیعیان ما وارد بهشت می شوند)).