دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

تبریک

ای دل شیدای ما، گرم تمنّای تو

کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو

گر چه نهانی ز چشم، دل نبود ناامید

می رسد آخر به هم چشم من و پای تو

نیمه ی شعبان بود روز امید بشر

شادی امروز ما نهضت فردای تو

ولادت امام زمان (عج) مبارک

رستوران|رتبه های اول ایران|قویترین سلاح|ماست ها را کیسه کردن

سلام عید همه مبارک 

قبل از اینکه مطالب خوندنی این هفته رو شروع کنم میخواستم از علـــی آقا یه درخواست کنم که یه سایت بزنه یا فروم درست کنه یا یه صفحه خواص تو این وبلاک بزاره که همکاران تجارب و نیازها و اشکالات سیستم ابلاغ متمرکز رو توش مطرح کنن.اگه با همفکری قابل حل بود که هیچ اما اگه اشکال برنامه نویسی یا تحلیلی بود به برنامه نویس اطلاع داده بشه تا رفع کنن.                                                      متشکرم و منتظر نظراتتون هستم  ... 

                                                                                                                         ادامه مطلب رو از دست ندین===>

ادامه مطلب ...

شهیدی که نماز نمی خواند - به بهانه ولادت برنای دشت کربلاعلی اکبر

مهدی را می شناسید ، مرتضوی ... دو سال پیش تو جلسه یزد یا همین پارسال برج میلاد که رفته بودیم- از همون یزد برام یه ایمیل فرستاده حیفم اومد شما هم نخونیدش . ادامه مطلب ...

تبریک

میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام تهنیت باد.

ســـلام و درود بی پایان بر صورت و سیرت پیامبر گونه اش باد.

 

بهلول | استجابت دعا|اسرار امضا|

آورده‌اند که شیخ جنید بغداد به عزم سیر از شهر بغداد بیرون رفت و مریدان از عقب او….
شیخ احوال بهلول را پرسید.
گفتند او مردی دیوانه است.
گفت او را طلب کنید که مرا با او کار است. پس تفحص کردند و او را در صحرایی یافتند.
شیخ پیش او رفت و سلام کرد. 

بهلول جواب سلام او را داده پرسید چه کسی هستی؟ عرض کرد منم شیخ جنید بغدادی.
فرمود تویی شیخ بغداد که مردم را ارشاد می‌کنی؟ عرض کرد آری..
بهلول فرمود طعام چگونه میخوری؟
                                           بقیه در ادامه مطلب >>>

ادامه مطلب ...

عرض تبریک

برادر عزیز و ارجمند جناب آقای جراره 

رئیس محترم اداره بودجه استان هرمزگان 

ضمن ابراز خوشحالی انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را که از همکاران خدوم صدیق سالهای اخیر بودجه می باشید به جنابعالی تبریک عرض نموده و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال درخواست مسئلت داریم .

                                             اداره بودجه کــــــرمان

خدایا! می‌خواهی دیگر کسی سجده‌ات نکند؟!

روزی شیخ ابوالحسن خرقانی نماز می خواند. آوازی شنید که: ای ابوالحسن، خواهی که آنچه از تو      می ‌دانم با خلق بگویم تا سنگسارت کنند؟
شیخ گفت: بار خدایا! خواهی آنچه را که از "رحمت" تو می‌دانم و از "بخشایش" تو می‌بینم با خلق بگویم تا دیگر هیچکس سجده‌ات نکند؟ 
آواز آمد: نه از تو؛ نه از من. 


"تذکره الاولیاء عطار نیشابوری"

حقیقت قرآن

شاگرد با صفایی به استاد خود گفت: "من هر شب یک قرآن ختم می کنم، اما لذت و نورانیتی نمی گیرم"؛ استاد جواب داد: "قفل را باز نکردی و باطن را مشاهده نمی کنی « أَ فَلا یَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلى‏ قُلُوبٍ أَقْفالُها » (آیا در آیات قرآن نمی اندیشند یا دلهای آنان قفل شده است؟ محمد/24) امشب که قرآن را تلاوت می کنی تصور کن که من در کنار تو هستم". شاگرد فردا آمد و گفت: "بیشتر از نصف قرآن را نتوانستم قرائت کنم"؛ استاد گفت: "امشب تصور کن سلمان صحابه پیامبر در کنار توست"،

فردا آمد و گفت: "فقط یک سوم قرآن را قرائت کردم"، گفت: "امشب تصور کن در محضر رسول الله تلاوت می کنی"، فردا آمد و گفت: "فقط سوره حمد را توانستم بخوانم"؛ استاد گفت: "امشب تصور کن که در محضر خداوند تلاوت می کنی"، فردا خبر دادند که شاگرد از دنیا رفت! استاد او را در خواب دید و از حقیقت امر سؤال کرد، گفت: "از خدا خواستم به برکت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) نور و برکت قرآن را بر دلم نازل کند و چنین شد، ولی حتی بسم الله الرحمن الرحیم را نیز نتوانستم بخوانم، بسم الله را که شروع کردم، طاقتم تمام شد.

تبریک

  امام حسین (ع): 

شناخت خدا این است که اهل هر زمانی، امام خویش را که باید از او فرمان برند، بشناسند.  

 

 کلینی، الکافی، ج1، ص271،ج5    

"ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار بر تمام شیعیان جهان مبارکباد"

دوست و همکار گرامی جناب آقای جراره

انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست اداره بودجه  استان هرمزگان تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیقات روزافزون را برایتان مسئلت می نمائیم.

                 همکاران شما در اداره بودجه استان خوزستان