دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش

وبلاگ غیر رسمی دفتر بودجه و گروههای بودجه استانها

قدم خیر

ساعت 12:30 امروز در دفتر 5 - 6 همکارانی  که واجد شرایط بودند جمع شدند برای یک قرعه کشی.

من آمدم و به همکار بغل دستی ام   گفتم: بیا - گفت : می بینی که جلسه دارم ( آخه چندتا از استانها امروز اینجا بودند ) - من رفتم  تو جلسه و گفتم : من نماینده فلانی ام ( یعنی همون همکار بغل دستی ) و فنجان حاوی اسمها را آوردند و از داخل آن اسم این همکار بغل دستی ام در آمد و اینگونه شد که آقای شمسایی نصیب الحج شد.

( البته دو روز پیش برای یک امر خیری پیش قدم شد که کمتر از 48 ساعت نتیجه اش را دید )

نظرات 2 + ارسال نظر
رضائی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

خوشا به سعادت آقای شمسائی

قادر پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ

آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا بود که کوشه ی چشمی به ما کنند
عزیز دل بچه های بودجه خیلی خوشحال شدم . التماس دعا دارم.
دلت را خانه عشق کن و بر خدا سجده ، که زمین مسجد الحرام است. در مدینه مارا فراموش نکن آهسته قدم بردار که وجب به وجب آن خاطره ی حضرت فاطمه "س" حسن و حسین "ع" است خاک بقیع را سرمه ی چشم کن و دلت را در عشق به اهل بیت بلرزان تا چشمه ی محبت از دیدگانت جاری شود .
خوشا به حالت ... در کوچه ها و اندرون مسجد النبی چنان غرق شو که با علی"ع" و ابوذر و مقداد در کنار رسول خدا"ص" ایستاده ای ... ببین میتوانی دل زمان را بشکافی و در سرزمین وحی ندای رسول خدا را بشنوی...
و در مسجدالحرام آن بیت عتیق آن مامن حضرت آدم و آن مکان پاکی که ابراهیم مکتب توحیدی را بنا نهاد . فریاد "قم فانذر "پیامبر را بشنو ، دل در شناخت خدا "عرفات" با شعور "مشعر" و ایمان "منی" قرار ده و همه ی غیر خدایی را قربانی کن و به خدا برس و در دامن صفا و مروه جهان هستی را بنگر و ببین که از ازل خدا چقدر با انسان مهربان و دوست بوده است . و این خانه نشانه است تا جهت را گم نکنی . پس سفینه عشق را به عرش الهی پرتاب کن و ببین با خدا بودن چه زیباست .
اما در این شلوغی یه گم شده ی بزرگی خواهی داشت و آن رسول خداست ، می خواهی به جای پای او قدم نهی ، می خواهی بر سنگی که او دست نهاده و در جستجوی خدای خویش بوده بوسه زنی . می خواهی عظمت خانه ی خدا را با چشمان پیامبر ببینی و ... پس صبحگاهان به غار حرا برو و ناب ترین نشانه ی حضور رسول خدا را تجسم کن .
التماس دعا دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد